REGISTREERU MEIE POSTILOENDISSE, SAADA 10% SOODSAMALT OMA ESIMESEST TELLIMUST
Üldine
tarne
- Ühendkuningriigi tarnevõimalused?
- Euroopa ja rahvusvahelised tarnevõimalused?
- Kas ma saan oma tellimust jälgida?
- Kas ma pean oma tellimusele alla kirjutama?
- Kas ma saan kasutada alternatiivset tarneaadressi?
- Kui kaua tarne võtab?
- Kas ma pean oma riigis mingeid tollimakse maksma?
- Kui kiiresti mu tellimus teele saadetakse?
- Kas kõiki kaupu saab saata üle maailma?
- Puuduvad kaubad või kahjustatud tarne, mida saame teha?
- Tellimus on teele saadetud, kuid pole veel kohale jõudnud, kellega ühendust võtta?
- Tellimussaadetist pole kunagi kohale toimetatud, mida me saame teha?
Tagastamine
- Tagastamisprotseduur ja raha tagasimaksmine
- Rahvusvaheline tulu
- Seadusjärgsed õigused?
- Tagastamispoliitika?
- Milliseid kaupu ei saa tagastada?
Maksed
Kuidas ühendust võtta ProSwimwear
Kui otsite abi seoses tootega või teil on tellimuse kohta päring, saate meiega ühendust võtta mitmel viisil. Meie eesmärk on käsitleda iga päringut tõhusalt ja õigeaegselt.
Live Chat
Võtke meiega tasuta ühendust, reaalajas vestlus on saadaval tööajal (8–00), klõpsake lihtsalt sinisel abinupul, mis asub kõigi meie veebilehtede paremas alanurgas.
Telefon
Suurbritannias: 01278 550640
International: +44 1278 550640
Meie telefoniliinid on avatud esmaspäevast reedeni 9–4 (välja arvatud riigipühad).
Mõnikord võib meil esineda kiireid perioode, mil me ei saa teie kõnele vastata nii kiiresti, kui tahaksime.
Nendes äärmuslikes olukordades ja väljaspool tööaega pärivate küsimuste korral võite jätta sõnumi ja me võtame teiega esimesel võimalusel ühendust.
E-POST
Saate meiega ühendust võtta e-posti teel aadressil [meiliga kaitstud] sõnumi kättesaamisel saate automaatse vastuse, mis kinnitab, et see on kohale toimetatud, koos isikliku määratud ID-numbriga.
Meie eesmärk on 24 tunni jooksul tagasi saada kõik e-kirjad.
Veebikontakti vorm
Olete oodatud täitma "Võtke meiega ühendust" vormi kontakti lehel, kus üks meie klienditeeninduse meeskond aitab teid hea meelega teie küsimuse lahendamisel.
Valige rippmenüüst, millise osakonnaga teie küsimus on seotud, kas meie klienditeeninduse või tagastusmeeskonnaga. See tagab, et teie sõnum edastatakse õigele meeskonnale ja sellega tegeletakse võimalikult kiiresti.
Täitke kommentaaride lahter võimalikult üksikasjalikult koos teile varem antud tellimuse numbri või pileti numbriga.
Üks meie sõbralik personal võtab teiega päringule vastamiseks telefoni või e-posti teel ühendust!
Postiaadress
ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Ühendkuningriik.
Ühendkuningriigi kohaletoimetamise võimalused
Tavaline kohaletoimetamine - Hinnanguliselt saabub 3-5 tööpäeva jooksul alates saatmiskuupäevast - 3.99 £.
Kiire kohaletoimetamine - Hinnanguliselt saabub 1-3 tööpäeva jooksul alates saatmiskuupäevast - 4.99 £.
Järgmine tööpäev - 5.99 £ Pange tähele, et tellimused, mis on tehtud neljapäeval pärast kella 2, saadetakse reedel ja neid võidakse kohale toimetada alles esmaspäeva hommikul.
Järgmisel päeval laupäeval DPD - £11.99 Pange tähele, et tellimused, mis on tehtud reedel pärast kella 3, saadetakse välja esmaspäeval ja toimetatakse kohale teisipäeval.
**Järgmise päeva teenused ei ole garanteeritud teenus. Regulaarsed tarned Põhja-Iirimaale võivad võtta kauem aega.**
Euroopa ja rahvusvahelised kohaletoimetamise võimalused
Eeldatavad tarneajad leiate siit - Tarnekalkulatsioonid. Tarnekulu arvutatakse tellitud ja kassas näidatud toodete kaalu alusel.
Kas ma saan oma tellimust jälgida?
Kõigi meie kohaletoimetamisteenustega on kaasas kliendile kättesaadav jälgimisteave.
Kliente teavitatakse e-posti teel nende jälgimisnumbriga, kui tellimus on lähetatud.
Kas ma pean oma kohaletoimetamiseks allkirjastama?
Ühendkuningriigi kliendid ei pea pakkide jaoks allkirjastama, kuid allkirjastatud järgmise päeva teenus (SD1) on saadaval nõudmisel, kuid see on kõrgema hinnaga.
Paljud rahvusvahelised kliendid, kes valivad DPD teenust, nõuavad allkirja, kuid see ei ole garanteeritud ja on valitud riigis paki kohale toimetava kohaliku kulleri kõrvalekaldumine.
Kas ma saan kasutada alternatiivset tarneaadressi?
Kui soovite, et saadaksime teie registreeritud arveldusaadressi asemel mõnele muule aadressile, märkige lihtsalt ruut (väljaregistreerimisel) ja sisestage aadressi üksikasjad. Kahjuks saame PayPali kasutajatele ja välismaistele klientidele saata ainult teie registreeritud arveldusaadressile. Need piirangud on pangandusringkondade poolt välja antud võrgupettuste ennetamise meetmed ja need on väljaspool meie kontrolli.
Kui kaua tarne võtab?
Tavateenindus võtab umbes 2-3 päeva pärast lähetamist, kiirtarne võtab aega umbes 1-2 päeva pärast lähetamist, Ühendkuningriigi järgmine päev kulub 1 päev pärast lähetamist, tarnitakse esmaspäevast reedeni. Ühendkuningriigis järgmise päeva laupäeval kulub 1 päev pärast lähetamist laupäeval.
Olenevalt sihtriigist tarnitakse Euroopa tellimused tavaliselt 2-5 tööpäeva jooksul peale lähetamist, väljaspool Euroopat võtab tellimused üldjuhul 3-10 tööpäeva jooksul. - Tarne
Pange tähele, et ülaltoodud on ligikaudsed tarneajad ega sisalda võimalikke viivitusi teie riigi tollis
Kas ma pean oma riigis mingeid tollimakse maksma?
Klient vastutab täielikult kõigi kohaldatavate maksude maksmise eest otse asjaomasele ametiasutusele (ja nende tagasinõudmise eest teie tellimuse tühistamise või toodete tagastamise korral nendes tingimustes lubatud ulatuses), mille on kindlaks määranud saatmise sihtriigi ametiasutused.
EL-i riikides toimetatakse tellimused kohale meie kevadise kulleri kaudu ja tollimaksu nad ei maksa.
Kõik riigid väljaspool Ühendkuningriiki ja EL-i vastutavad tollitasude eest.
Kui kiiresti mu tellimus teele saadetakse?
Tellimused saadetakse meie laost E-R 8.30-14.00. Kõik pärast kella 14:00 laekunud tellimused töödeldakse järgmisel tööpäeval. Kõik riigi- või riigipühal saabunud tellimused töödeldakse järgmisel tööpäeval. Meie eesmärk on saata kõik tellimused teele 24 tunni jooksul, kuid kiiretel aegadel töödeldakse postikulu tasutud ja lähetatakse enne tasuta postikulu, prioriteediks on järgmise päeva teenused. Kui kaupa pole mingil põhjusel laos, võtame teiega ühendust 48 tunni jooksul.
Toote saadavust
Teave toodete saadavuse kuupäevade kohta on hinnanguline, mis põhineb tarnijatelt saadud teabel, need kuupäevad võivad muutuda ja neid tuleks võtta üksnes suunavana. Kui vajate ülikonda teatud kuupäevaks, on kõige parem meiega ühendust võtta, et veenduda, et teie nõutud ülikond on vajalikuks kuupäevaks saadaval.
Kas kõiki kaupu saab saata üle maailma?
Saadame enamiku kaupadest üle kogu maailma, kuigi mõned on piiratud, olenevalt täpsest saatmise sihtkohast. Järgmistel toodetel on tavaliselt tarnepiirangud: energiajoogid, toidud, geelid, vedelikud ja aerosoolid
Puuduvad kaubad või kahjustatud kohaletoimetamine, mida ma saan teha?
Kui teie kaup on kätte saadud kahjustatud või puudub, võtke viivitamatult ühendust klienditeenindusega.
Võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil [meiliga kaitstud]
Või helistades meile numbril 01278 550640 või väljastpoolt Ühendkuningriiki +44 1278 550640.
Kui kaup on kahjustatud, vajame tõendit kahjustuse kohta kas meile tagastatava kauba või mõnel juhul e-posti teel saadetud fotoga. Klienditeenindus annab teile nõu parima tegutsemisviisi osas. Kui oleme kahju tuvastanud, saame olukorra parandada.
Minu tellimus on teele saadetud, kuid pole veel kohale jõudnud, kellega ühendust võtta?
Royal Mail 24h jälgitav
Palun oodake võimalikku hilinenud kohaletoimetamist kuni 6 päeva pärast saatmist. Kui selle aja jooksul pole ühtegi kohaletoimetamiskatset tehtud, võtke kohaletoimetamise kohta lisateabe saamiseks ühendust Royal Maili kohaletoimetamisega. Teie kuningliku posti vihjeliin: 08457 740740.
Euroopa ja rahvusvahelised tarned
Olenevalt valitud teenusest saate kohe pärast tellimuse kohaletoimetamist meili, mis sisaldab jälgimisteavet.
Pärast saatmisest teatamist võib jälgimisteabe värskendamine vedaja veebisaidile kuluda 24 tundi.
Tellimussaadetist pole kunagi kohale toimetatud, mida me saame teha?
Saate meiega ühendust võtta e-posti teel aadressil [meiliga kaitstud]
Teise võimalusena võite helistada meile numbril 01278 550640 või väljaspool Ühendkuningriiki +44 1278 550640.
ProSwimwear menetleb kadunud kauba kindlustusnõuet ja kohalik postiteenistus võib teiega kauba mittesaamise kinnitamiseks ühendust võtta.
Tagastamise protseduur
Teavet meie tagastus- ja vahetuspoliitikate kohta ning juhiseid kaupade tagastamise kohta kliki siia Kui soovite tagastusmeeskonnaga ühendust võtta, võite saata neile meili aadressil [meiliga kaitstud]
Seadusega ette nähtud õigused
At ProSwimwear Soovime, et oleksite iga kord meie juures ostes rahul. Siiski teame, et aeg-ajalt võite soovida tooteid tagastada. Seetõttu saate meie 30-päevase tagastusgarantii alusel, kui te mingil põhjusel oma ostuga rahul ei ole, selle meile algses seisukorras 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast tagastada. Lisateavet tagastustingimuste kohta leiate sellest jaotisest ja meie täielikest tingimustest jaotises /tingimused.
Seaduse järgi on ka Euroopa Liidu klientidel õigus kauba ostmisest taganeda seitsme tööpäeva jooksul kauba üleandmise kuupäevale järgnevast päevast.
Ostu tühistamiseks seitsme tööpäevase järelemõtlemisperioodi jooksul tagastage kaup või kaubad vastavalt meie tagastusprotseduurile, märkides tagastamise põhjuseks "Ma lihtsalt ei taha seda enam". Pakkige vastav kaup turvaliselt ja saatke see meile 30 päeva jooksul pärast kauba teile kohaletoimetamist.
Teie kaitseks soovitame kasutada kirjaliku kohaletoimetamise teenust või postikulu tõendit.
Pange tähele, et vastutate kaupade meile tagastamise kulude eest, välja arvatud juhul, kui me tarnisime kauba teile ekslikult või kui kaup on kahjustatud või defektne.
Niipea, kui saame teie tellimuse tühistamise eest kaubad tagasi, tagastame selle kauba ostuhinna vastava osa – me ei saa teie valitud uuendamise postikulu tagastada. Kui soovite lisateavet oma õiguse kohta oma ostust seitsme tööpäevase järelemõtlemisperioodi jooksul taganeda, külastage kaubandus- ja tööstusministeeriumi veebisaiti: http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/index.htm
Milliseid kaupu ei saa tagastada?
Tervise- ja ohutuskaalutlustel ei saa me vastu võtta kõrva- ega ninatroppe.
Samuti ei võeta tagasi järgmisi esemeid;
- Ujumisriided, kaitseprillid ja ujumistarvikud, mida kantakse või kasutatakse basseinis/kloorivees
- esemed, millel pole küljes originaalpakendit/silte
- Avatud šampoonid/palsamid/kehapesuvahendid jne.
- Kaubad, mis on ostetud üle 12 kuu tagasi
Mis valuutas ma oma tellimuse eest maksan?
Valuutamaksevõimaluste kohta lisateabe saamiseks palun kliki siiaMillal ma oma tellimuse eest maksan?
Tellimuse eest tasute kohe kassas, kui teie poolt valitud kaup on järeltellimusel, saate makseviisiks valida telefonitellimuse vormistamise ning kauba eest tasuda telefoni teel, kui see laoseisu saabub.
Kui kauba eest tasutakse kohe, kui kaubad on laos olevad, siis usume, et need on laos olemas, kuid mõnikord võivad süsteemi sisestatud arvud olla valed, siis püüame teiega 24–48 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist ühendust võtta, et teid teavitada ja olenevalt teie valikust paneme kauba järeltellimusse või tagastame makse.
















































































